26 Haziran 2007

küba devam



biz küba'ya akşam vardık, sabah ilk işimiz gidip motosiklet kiralayıp, etrafı gezmek oldu. hava nasıl güzel, güneşli, sıcak, açık. havana merkezden epey uzaklaşmışız, karşımıza bir plaj çıkmış, girilmezmi denize. bir heves kumlara koştuk, ben çantadan havluyu çıkarıp kumun üzerine sarana kadar hava bir anda yandaki fotoğraftaki gibi oldu, yağdı, yağdı, durmak bilmedi, biraz gerildim tabi ben, nasıl döneceğiz havana'ya diye, fakat sonra bir cesaret yola çıktık. oooooo herkes yollarda, yürüyen, motorsikletle dolaşan, yağmurda yıkanan. önyargılar bizi kilitliyor, yağmur ya, sorun var demektir, yok öyle birşey aslında, bizim bildiğimiz yağmur değil zaten, sıcak fırtına, ama sorun yaratmıyor emin olun, hatta biraz alışınca keyfi bile çıkıyor.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Sevgili Umama,

Kendi sitemde bıraktığın yorumlar için çok teşekkürler sana veya başkalarına cevap yazmaya çalışıyorum ama anlamadım bir şey beni engelliyor ve cevap yazamıyorum. Lütfen ilgisiz davrandığımı düşünme. Kesinlikle taze ıhlamuru alıp kurutmanı tavsiye ederim. Yarın yine pazara gideceğim bakalmım varsa alırım. Yakında olsaydın sanada yollardım. Sevgiler

homosapiens dedi ki...

sevgili berilin annesi,
ilgisiz davrandigin aklimdan bile gecmedi, yine de nazik davranisin icin tesekkur ederim. ayrica ihlmur teklifin de cok kibar, sagol, ben alip deneyecgim, sana da sonucu yazarim. sevgiler