21 Şubat 2006

insanın bazen gerçekten sadece grrrrrrrrrrrrr diye sesler çıkartası geliyor. hayat öyle üzerine geliyor bazen. kedi olmak istiyorum. catman'i anlayabiliyorum biraz daha. birsürü yapmam gereken iş var ama yapmak istemiyorum. kaçmak istiyorum. beni bağlayan herşeyden kaçmak. uzun zamandır kimsenin içindeki iyiyi görmeyi başaramıyorum. bu beni çok zorluyor. ya uzaya gitmek istiyorum. böyle sıfır ses bir yere. yazmak istiyorum, lanetlemek istiyorum, bana acı veren şeyleri ve kişileri ifşa etmek istiyorum ama içimdeki cüce hemen durduruyor beni. pislik, aşağılık, kompleksli, bir işe yaramayan, göt cüce...esas senle benim derdim. önce ayaklarını biraz daha kesecegim, kudurup biraz daha saldır diye, sonra da daha önce düştüğüm yanlışa bir daha düşmeyecek ve yalvarmalarına aldırmadan kafanı keseceğim. bir bokmuşsun gibi sırf adaletli olabilmek adına içimde yaşamana izin verdiğim zamanları düşüneceğim gözlerimin önünde ölürken. pislik...

Hiç yorum yok: