07 Şubat 2006

bu aralar heryerde kurtlar vadisi ırak konuşuluyor. efendim söyle olmuş, böyle olmuş, yok türk rambosu yaratılmış, efendim öcümüz alınmış, tüm kütlemiz hepbir ağızdan tüm yüzeysel duyguları ile buradayız diyorlar. herkes sahip çıkıyor filme sanki onaylamamak ya da dahil olmamak bir günah gibi davranılıyor. tüm siyasiler gitti filme. bir milliyetçilik havasıdır esiyor tam da filmin içinden içinden. herkes ben de buradayım, ben de buradayım, ben de sizdenim diye gözümüze gözümüze sokuyor.

bu akımın çekiciliğine dayanamadık ve biz de dün ailecek 'kim polat alemdar' oyunu oynadık. polat alemdar hanginiz diyor birimiz, diğeri benim diyor, işte o yüce kişilik benim. sarı'yı da kattık aramıza. o da polat alemdar olmak istedi. onun da hakkı, değil mi? hatta henüz filme gitmediğimiz halde ırak'a gittiği sahneyi televizyondan izlediğimiz kadarıyla canlandırdık. süper oldu valla. hepimize iyi geldi. damarlarımızda ki o gücü hissettik hepimiz. sonra kolibasili the gerçek, uzaya seslenip yardım çağrısı yaptı. çıkarın bizi buradan! dedi.

Hiç yorum yok: