16 Mayıs 2006

çok oldu yazmayalı,

ekin kısır yaptı, süper oldu, parmaklarımızı ve zaten az kalmış aklımızı yedik.

kolibasili the gerçek'in sergisi açıldı, çok kalabalık, güzel bir açılış oldu.

annemler geldi, bizde kaldılar, yemekler, kuzenler, gezmeler, aile özlemi, güzel oldu.

levent'ten prayer flag istedim, gönderecek bekliyorum, dileklerimi yazacağım.

tülü sezaryen olacakmış, onu öğrendim.

akay'la bindik bir alamete gidiyoruz kıyamete durumları oldu, projelerimiz var yani, bakalım...

yase ayakkabıları yolladı, çok güzel oldu.
wagamama'dan randevu aldık, hep birlikte, gidip tıkınacağız.

ev çamaşır doldu, kim yıkayacak bunları?

yapılacak işler listem çoğaldıkça çoğaldı, kim yapacak bunları?

göbek bölgemde bu sene ilk yağlarım göründü, oha dedim kendime.

manikür pedikür derken feci giriyor, çözmek lazım bu işleri.

briç öğreneceğim gibi görünüyor, herkes sen çok seversin diyor, oysa bana öyle dediklerinde tiksindiğimi bilmiyorlar.

1 yorum:

ekinella dedi ki...

Blogger olduğumdan beri ilk kez yazdığını görünce heyecanlandım. Her sabah rutin iş edindim kendime, sözlük, benim blog, senin blog, kakay'ın blog ve kahvaltı seramonisi o esnada. iyi gidiyor.

İstediğin kısır olsun her zaman yaparız. O fotoğraf orda durdukça daha çok talip çıkacak bizim kısıra. Bi arkadaş hemen hemen hergün, hergece sayıklıyor (eheehe o kendini biliyor)

Kolibasili the gerçek yaaaa.. Dünya harikası insan. Güzel açılış ve güzel sergi oldu.

Annelerle tanıştım 5 yıl sonrasında. Sergi vesile oldu. Mutlu oldum.

Prayer flag ne olaki? Valla öyle dilek felan dilenen bişeyse ben de isterim.

Doğuran doğurana valla. Bu hafta kaç bebek ziyaretine gittiğimi unuttum. Benim hormonlarım da tetiklenecek diye tırsıyorum.

Akay ve projeleriniz.. sonuna kadar yanınızdayım...

Wagamamaaaaaaa.. Ben o çıbıhları tutamıyorum söyliim şimdiden...Saat 20.00 tamamdir, davetiye çantamda.

Ay şu çamaşırları yıkıyacak birini bulsakda ikimizinkini de yapıverse??

Göbek mi? o ne? Hımm şu t-shirtümü zorlayan şey mi??

Ne uzun comment oldu be kardeşim.. Köşe yazarı gibiyim mübarek. Ama bu ara feci çenem açık söylemedi demeyin..